1. otwieramy prpgram panit malujemy wszystko na czarno i zapisujemy jako alpha"
2.wchodzimy w ciezarowke/naczepe i przeciagamy skin z trucka badz naczepy do otwatrego juz programu DXT bmp
3.naciskamy 2 x na rysunek w programie DXT bmp i otwiera on sie w paincie rysujemy na trucki badz naczepie co chcemy(czesci sa przewaznie oddzielone) i zapisujemy obraz w formacie 24 mapa bitoiwa pod dowolna nazwa
4.w pragramie DXT bmp bierzemy file/open i wybieramy rysunek ktory obilismy przed chiwla na przykladowej naczepie badz tez trucku astepnie bierzemy import alpha chanel(koperta ze strzalka po prawej stronie programu) i szukamy naszej alphy czyli czarnej strony ktora zrobilismy na poczatku i bierzemy alpha i import
6.przeciagamy skin (np. bodypaint01.dds tylko i wylacznie pliki typu dds) z trucka lub naczepy na pulpit.,
7.bierzemy w prpgramie DXT bmp file save as i dds.texture nastepnie kilkamy na nasz skin z trucka lub naczpey i bierzemy save/ok
8.przeciagamy skin "bodypanit" z pulpitu na ten ktory znajduje sie w trucku lub naczepie i dajemy typ bez kompresji i ok.
zycze powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szef7 dnia Czw 15:42, 24 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Bardzo dobra rada. Dzieki, przydalo sie.
Dodam jeszcze tylko ze skiny ciezarowek sa w miejscach:
1.(Jesli mamy TZ-truck)
Otwiramy plik TZ_express_truck.scs(jest w mod'dzie) programem WinRaR/
dalej vehicle/truck/wybieramy ciezarowke ktora chcemy i skiny to sa
pliki z rozszerzeniem(koncowka) .dds . Taki plik przeciagamy na ikone
DXTBmp. Pamietajmy ze nie kazdy dds to jest caly skin. musimy szukac
tego co chcemy.
2.(jesli nie ma TZ-a) analogicznie w podobny sposob. Plik scs otwieramy rarem
i tez vehicle truck itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach